Verzending en bezorging
Alle bestellingen uit voorraad worden direct verpakt en verstuurd. Bestellingen besteld op werkdagen voor 17:00 kunt u deze de volgende werkdag verwachten. Sommige producten hebben een levertijd van 2-3 werkdagen. De levertijd van internationale verzending bedraagt circa 2-4 werkdagen. Ook hierbij komt soms een extra levertijd van 7-8 werkdagen wanneer producten niet op voorraad zijn. Alle internationale verzendingen worden met priority verstuurd.
De verzending in Nederland vindt plaats via PostNL. De verzendkosten bedragen ongeacht de grootte van uw bestelling binnen Nederland € 3,65. Bij minimale besteding van € 30,- betaalt u in Nederland geen verzendkosten.
Vrijwel het gehele assortiment van Teddy Tods wordt verzonden als brievenbuspost. Mocht uw bestelling niet in de brievenbus passen, dan versturen we uw bestelling als pakket. U ontvangt dan van ons een Track & Trace nummer, waarmee u uw pakket kunt volgen.
U kunt uw bestelling ook laten bezorgen op een ander adres (bijvoorbeeld wanneer het cadeau betreft). Hiervoor vinkt u bij bezorggegevens het blokje ‘Bezorg de bestelling op een ander adres’ aan. Hieronder vult u het bezorgadres in. Na betaling van de bestelling, wordt uw bestelling rechtstreeks naar het bezorgadres verstuurd.
Wanneer uw bestelling uit producten bestaat die zowel op voorraad zijn als producten die een langere levertijd hebben, dan wordt gewacht met versturen tot de hele bestelling compleet is. Wilt u een deel van de bestelling eerder ontvangen, dan kunt u dat aangeven door contact met ons op te nemen. De extra verzendkosten worden dan in rekening gebracht.
Mocht u andere vragen hebben over bezorging, aarzel dan niet en neem contact met ons op via info@teddytods.nl of bel +317 202 0090.
Ik wil een product retourneren
Om de retour correct en snel te verwerken verzoeken wij je de aangegeven procedure te volgen. Vul onderstaand formulier in en je ontvangt binnen één werkdag een e-mail met hierin de instructies en je ticketnummer voor het retourzenden van de producten, of neem contact op met de klantenservice. * Lees de voorwaarden voor retourneren onder het formulier.
Voorwaarden retour zenden
Binnen de zichttermijn van 14 dagen is retourneren. Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.
Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling -indien redelijkerwijs mogelijk- ongeschonden, in originele verpakking en in stevige kartonnen verzenddoos worden geretourneerd. Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele pakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.
Dit is helaas niet mogelijk.
Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Houd rekening met onderstaande:
- Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling -indien redelijkerwijs mogelijk- ongeschonden, in originele verpakking en in stevige verzenddoos worden geretourneerd.
- Wij adviseren altijd om een bewijs van retourzenden te vragen bij het desbetreffende punt.
- Het aankoopbedrag wordt binnen een termijn van dertig dagen teruggestort.
- Voor bestellingen met een productie op maat gelden afwijkende retourvoorwaarden.
Je ontvangt per e-mail een bevestiging wanneer wij de producten retour hebben ontvangen en de retourzending in behandeling wordt genomen. Na ontvangst van deze e-mail wordt het geld binnen acht werkdagen teruggestort.
Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) de bestelling is beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij adviseren je wat te doen en helpen het probleem op te lossen!
Je kunt de producten terugbrengen of retourneren bij onze retouren balie in Alkmaar. Maak hiervoor wel even een afspraak met onze klantenservice.
Als u verzendkosten heeft betaald, krijgt u deze in de volgende gevallen terug:
1. Een artikel uit de zending is beschadigd, verkeerd geleverd of anderszins niet correct geleverd. De verzendkosten worden in dit geval gecrediteerd op de betaalmethode van aankoop.
2. U herroept uw order. Als u de gehele zending wilt retourneren, heeft u twee opties:
A. U kunt het pakket kosteloos retourneren bij ons kantoor in Alkmaar.
U ontvangt de waardevoucher binnen 10 dagen na ontvangst van de retourzending. U dient het retourbewijs te bewaren totdat u de waardevoucher heeft ontvangen.
B. U kunt het pakket aangetekend retourzenden via een Postkantoor of via PostNL. Het pakket kunt u verzenden naar:
Teddy Tods
Robijnstraat 38
1812 RB Alkmaar
Zodra het pakket in goede orde is ontvangen, worden de verzendkosten via de wijze van aankoop teruggestort. De creditering zal plaatsvinden binnen 14 dagen na retourzending. U dient het retourbewijs te bewaren totdat de verzendkosten teruggestort zijn.
De retourzending van een verkeerd geleverd of beschadigd artikel is zoals hierboven beschreven. Geef in dit geval op het retourformulier aan dat u een verkeerd of beschadigd artikel heeft ontvangen. Bij retourzending wegens beschadiging of verkeerde levering ontvangt u het aankoopbedrag van het bestelde artikel en de verzendkosten retour.
Rond drukke periodes kan de afhandeling van uw geretourneerde bestelling vertraging oplopen. U wordt op de hoogte gehouden over de actuele levertijden door onze klantenservice.